Vi elsker Grønland

fredag 15. august kl 12:00

Facebook-event

Fredag 15. august kommer Norgesdemokratenes leder Geir Ugland Jacobsen og Lena Kotre fra det tyske høyreekstreme partiet AfD til Grønland. De sier de skal «observere demografiske endringer» og «diskutere konsekvenser». Vi vet hva det betyr: de vil lage rasistisk propaganda om vår bydel.

Grønland er ikke en attraksjon for høyreekstreme turister. Grønland er et levende, mangfoldig, varmt og inkluderende nabolag. Her møtes folk fra hele verden, her finner du mat, språk, musikk og farger som gjør Oslo til en rikere by.

Vi vil at Grønland skal være fylt med antirasistiske plakater, bannere og mennesker som viser at vi står sammen. La oss vise Grønland fra sin beste side. Grønland er vårt hjem. Mangfoldet er vår styrke. Fascistene får ikke sette premissene her ❤️

Mvh Antirasistisk Fellesskap og Grønland Beboerforening.